01 February, 2015

Prvi crtezi i moja prethodna greska

U zurbi izmedju vecere i kupanja klinaca pisala sam prethodni post, nisam ga ni zavrsila, ali napravih greskuuuu. Stigli su mi prvi radovi, doduse 2, ali mislim da ce ih biti vise kada se sazna za mene na drustvenim mrezama. Naime, crtezi treba da su u boji, nacrtani grafitnom olovkom da bih analizirala pravilno linije i obojani jer je boja i njena kombinacija u crtezu jako vazna za analizu.


Znaci saljite radove dece "Moja porodica" u boji, neka ih urade u igri, ne na zadatak i dobicete analizu na blogu.

decijisvet1@gmail.com je mail na koji saljete radove sa inicijalima malisana, objavicemo ih anonimno, podacima koliko ima godina, koliko clanova u porodici i neka vasa zapazanja i vazne informacije, a koje su od znacaja za analizu crteza.

Pristigla dva rada ocekujte analizu sutra posle podne, ostali saljite radove i ukljucite se u diskusiju.


No comments:

Post a Comment